A jó termékleírások jelentősen növelhetik eladásait. Ne becsülje alá őket, és kerülje el ezeket a gyakori hibákat.
Kerülje a szállítótól vagy a konkurens webáruházaktól származó szövegek másolását. Különböztesse meg magát a versenytársaktól, és készítsen eredeti címkét a termékéhez. Adjon a vásárlónak minél több információt, és győzze meg arról, hogy Ön ismeri a területet! Eredeti hangvételű kommunikációval is megkülönböztetheti magát a többi webáruháztól.
Ha a leírás nem egyértelmű és nehezen olvasható, az elriasztja a látogatót. Ezt pedig nem akarod, különösen akkor nem, ha vetted a fáradságot a szöveg megírásával, és tele van hasznos információkkal a vásárló számára.
Kerülje tehát a hosszú bekezdéseket, és tegyen egy próbát:
Miután finomhangolta a termékoldal szerkezetét, használja azt ideális esetben minden hasonló termék esetében. Ha minden egyes termékleírás eltérő szerkezetű, az zavaró lehet a vásárló számára - például több termék jellemzőinek összehasonlításakor. Ha viszont egységes sablont követ, akkor a webáruház látogatója számára azonnal egyértelmű lesz, hogy hol találja az információkat.
Hogyan emelkedik ki webáruháza a versenytársak közül? Miért érdemes a vásárlónak Öntől vásárolnia? Melyek a termék fő előnyei? Ezek az információk nem hiányozhatnak a termékoldalról. Éppen ellenkezőleg, világosan láthatónak kell lenniük! Emelje ki őket felsorolásszerűen vagy grafikusan, szemet gyönyörködtető ikonokkal.
Első pillantásra meglehetősen ártatlan "vétség", amely megfoszthatja Önt a hitelességtől a vásárló szemében. Legyen óvatos a szöveggel, és utólagosan ellenőrizzen mindent alaposan. Ha úgy érzi, hogy a szövegírás nem az erőssége, bízzon meg egy korrektort vagy szövegírót - ezzel sok időt takaríthat meg.
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 2.0.0